2017. már 24.

Nádasi Krisz- Hogyan írjunk könyvet?

írta: Demencze Ilona
Nádasi Krisz- Hogyan írjunk könyvet?

https://moly.hu/konyvek/nadasi-krisz-hogyan-irjunk-konyvet/en-es-a-konyv/d-i-whynot

A Molyos értékelést a fenti linken érhetitek el. :) 

Ezzel a könyvvel kezdődött minden, még 2016-ban. Kriszre egy Facebook csoportban találtam rá. Azonnal rápörögtem a dologra és meg is vettem a könyvét. Mióta az eszemet tudom, mindig is író akartam lenni. Krisz összegyűjtött gondolatai segítettek abban, hogy a készülő regényemben kiküszöböljem az eddigi hibákat, újragondoljak egy csomó dolgot és realizálódjanak a tények. 

Ennek hatására kezdtem el külső szemmel vizsgálni a karaktereimet, a cselekményeket, a hitelességet, a helyszíneket, az időpontokat, a nyelvtani buktatókat. Jó volt kilépni egy kicsit és tiszta fejjel, szinte megvilágosodva újragondolni az egészet. 

Ajánlom azért, hogy erőt meríts belőle. Ajánlom azért, hogy külsős szemmel is újra tudd vizsgálni a műved. Ajánlom akkor, ha elakadtál. Ajánlom, ha belevágnál az írásba, de nem tudod, hogyan. Ajánlom, ha éppen nincs mit olvasnod. Ajánlom, mert nekem bevált! 

A könyv nem korhoz vagy nemhez kötött. Nem kritizál, nem kell szégyenkezned előtte. Csak fogadd meg a tanácsait és csináld! :) 

Krisz Nádasi írói Facebook oldala:

https://www.facebook.com/krisznadasiwrites/?fref=ts 

Honlapja:

 http://www.krisznadasiwrites.hu

 

Szólj hozzá

kreatív könyv magyar magyarország bátorság írás író szakkönyv segédlet írók küldetés ösztönzés segédanyag írásgyakorlat kreatívírás nadasikrisz hogyanírjunkkönyvet vágjebele magyarírók olvasshazaiíróktól