2017. máj 24.

Szamárfül helyett könyvjelzőt!

írta: Demencze Ilona
Szamárfül helyett könyvjelzőt!

Avagy, hogyan fokozzuk az olvasás élményét

Gondolom veletek is előfordult már, hogy megzavartak olvasás közben. Nem elég, hogy kizökkentenek, még le is kell tenned a könyvet a kezedből. Mit teszünk ilyenkor a legtöbben? Szamárfület hajtunk, beledobunk egy zsepit, megtörjük picit a gerincet, egyéb tárgyakat dugdosunk a lapok közé. Pár hónapja elhatároztam, hogy ennek véget vetek és keresek egy olyan könyvjelzőt, ami nem csak praktikus, hanem szép is. 

Nagy mackó rajongó lévén elkezdtem kutakodni az interneten,hátha találok egy macis könyvjelzőt. Ekkor bukkantam rá a Maciművekre. A belváros forgatagában megbújó kis üzlet számos csodát rejt. Nem csak kézzel készített macis könyvjelzőt, hanem cicásat és vintage stílusú szépségeket is találtam. Valósággal izzott a tenyerem, hogy mindent felvásároljak.

A képen található négy darabot szereztem be végül, ebből hármat ajándékba adtam át három fantasztikus írónőnek. A cicás Németh Krisztináé, a zöld szalagos Bogár Eriké, a csomagolt gyöngyház gombos pedig Nádasi Krisz írónőé lett. 

A Maciművek egy olyan pirinyó boltocska, ahol mindenkit szeretettel és kedves szavakkal fogadnak. A rengeteg kézzel készített maci egy különleges világba szippantja be az embert, ahonnan nehéz gyorsan távozni. Nem is érdemes. Legyen szó könyvjelzőről, apró ajándéktárgyakról vagy nagy mackókról, itt minden saját kezűleg készül, nagy odaadással. Egy könyvmolynak a legfontosabb, hogy tapinthassa, érezze a könyvet, gyönyörködhessen benne. Egy ilyen könyvjelző csak emeli a boldogság élményét. 

A Maciművel Facebook oldalát megtalálod ITT

A weblapot pedig ITT

Szólj hozzá

maci vintage könyvjelző mackó maciművek